Günde bir parça bira veya şarap içmenin sağlığınız için faydalı olduğunu defalarca duymuşsunuzdur. Ancak yapılan yeni bir araştırma, biranın parlak bir yanını daha ortaya çıkardı. Dünya genelinde insanlar tarafından sevilerek tüketilen bira, kemiklerin yoğunluğunu arttırarak zedelenmelere karşı koruma sağlıyor; yani kemiklere iyi geliyor. Özellikle kadınlarda!
Kaliforniya Üniversitesi araştırma yöneticisi Charles Bamforth, birden fazla bira çeşidi ve içerdiği maltla karışmış silikon maddeler üzerinde pek çok deneyler yaptıklarını, biranın silikon madde dağıtımını hızlandırdığı için kemikleri daha dayanıklı kıldığı sonucuna vardıklarını belirtiyor.